Mata duk tengok result poll kat bawah….

Antara HMH, CM, cerita baru and…. tutup blog?

Sebenarnya saya pun tak tahulah nak pilih yang mana… :-p

Trilion maaf, saya hanya seorang hamba yang tidak punya apa-apa…

Aku punya jiwa,

Jiwa yang hanya ada aku dan dia,

Jiwa yang bukan dibeli dengan dunia,

Jiwa di mana ada cinta aku dan Dia.

Allah… apa pulak berjiwa-jiwa ni…

Cerita baru ke?😉

Entahlah… tengoklah.

Doakan saya yang sedang sibuk berjihad ini.

Doakan saya mampu istiqamah.

Bring Islam back! (Tiba-tiba teringat kat SOA in [tunas] kanda Hlovate pulak. Ahaks!)

I-love-you-all-dear-readers🙂

p/s: Saya dah ‘repost’ few HMH yang dolukala… Pengubat rindu pada Raudhah yang lok lak dan Jack yang err…yang apa ya?