Assalamualaikum…

Pertama sekali,

Ampun… sebab saya pun tak tau nak isi apa dalam blog ni….

Bukan nak tutup blog… tapi memang kering kontang, kemarau ni. Tunggu salji cair dulu kot.😀

Kedua,

Sesiapa yang ‘register’ dengan web JS, dah boleh baca buletin/newsletter. Tocei Kak Nila.😀

Ketiga,

Cuti raya dah lama habis. Sekolah dah mula… jadi, faham-fahamlah kan. Makin lama makin banyak benda nak belajar, nak kena baca. Untuk semua yang dah start sekolah, bidang apa-apa pun, selamatlah kita ya. Kalau yang sama bidang dengan saya tu, selamatlah baca perenggan buku sekilo-dua-lima kilo tu ye. Mungkin boleh rebus buku tu, buat sup anat, physio, psycho nanti.😛

Keempat,

Saya baca je komen semua orang untuk KMR, terima kasih yang amat. I read every single line of them, and really appreciate every single letter.😀 Kalau semua orang suka Raudhah, saya suka Tok Ayah. Al-fatihah untuk Allahyarhamhuma, tokki dan ki. May Allah bless their souls, rest in peace, in Allah’s love and mercy.

Kelima,

Otak tengah ligat proses projek baru-peram lama. Doa-doakanlah… moga ada ilham, ada manfaat. Bukan saya yang merapu entah apa-apa.

Keenam,

Doakan saya😀

Ketujuh,

Sekian terima kasih.😀

~~~

lots of love,

miss-saffaa