Assalamualaikum warahmatullah.๐Ÿ˜€

Err… hai!๐Ÿ˜‰ Selamat Tahun Baru 1433H. Soalan tipikal, apa azam baru?๐Ÿ˜‰

Sila klik di sini sebelum faham apa yang saya tulis kat bawah ni. Sebenarnya menarik sangat soalan Kak Biru Nila ni.

Dan jawapan saya: D, E, B, C, A, F

Saya SANGAT JARANG dipengaruhi oleh ‘unsur-unsur’ luar dalam bab memilih buku. Mungkin sebab saya selalu berpendapat lain padang lain belalang, lain orang lain kesukaan. Mungkin A suka buku macam ni, tapi saya tak suka. Mungkin B tak suka buku macam tu, tapi saya suka. So why should I depend on others when I know what’s my favourite flavour?๐Ÿ˜‰ Baca blurb, sinopsis to get a rough idea and then decide. As simple as that.๐Ÿ˜‰

Dan bila saya baca setiap buku yang saya beli tu, saya akan buka minda and let myself flow with what’s inside. Tak kisah genre apa pun. Saya tak akan letak sebarang expectation. Kan tadi dah pilih berdasarkan ‘kehendak dan kesukaan’ sendiri? It’s your inner will and curiosity. Jadinya, kebarangkalian untuk saya tak suka apa isi kandungan buku tu sangaaatttttt tipis. Mungkin zero, nil.ย  (AWAS: Mungkin tak bagus untuk sesetengah orang. But I’m okay with myself, of course. :P)

And what about you?

I’m more than glad if you leave your footsteps below.๐Ÿ™‚

p/s: Don’t ask me what I’m doing/writing now. I’m almost almost almost a successful heart-breaker despite I don’t like so. So I beg you please don’t ask. Just pray. Deal?๐Ÿ™‚