Assalamualaikum.🙂

‘Update lagi?’

Ahahah! Sebenarnya saya tak berniat nak update pun. Entah kenapa tetiba saya duk taip benda alah ni.😛

Two angels assigned to record our deeds,
Whilst some take care of our needs
Like bringing us sunshine and also the rain
Like protecting us from harm and also from
pain

There is another creation – it is called man
They live on Earth for very short span
After time expired they shall return
And through their deeds paradise are earned

[Kemilau Mutiara Raudhah~halaman 60]

Satu masa dulu, saya jumpa sajak ni dalam sekeping gambar. Zaman dedolu kala. Saya save gambar sajak tu. Panjang.😉

Dan kemudiannya, sajak ni hilang sekaligus dengan sebahagian besar file dan dokumen lepas re-format laptop😦 . Makanya, saya pun tak jumpa sumber dan siapa penulisnya untuk saya beri kredit. Masa baca dalam gambar tu, memang saya tak nampak siapa nama penulisnya (taktau la kalau saya yang sebenarnya ada masalah mata :P).

Tapi dalam tak ada kredit, saya degil juga nak masukkan dalam KMR memandangkan sajak ni touch my heart deeply.

Dan saya terdetik nak google sajak tu hari ni. Taraaaa! Saya jumpa link yang letak sajak ni (but not as an image as the first time I saw and read it)

So, I think… here goes the credit. You may read the full version of it. And may it touches your heart as it touches mine since the first time.

I miss reading and replying your footprints like the old days.😉